crm


Systemy CRM (Customer Relationship Management), to rozwiązania informatyczne pozwalające na rejestrację wszelkich informacji o kliencie dotyczących nie tylko jego transakcji z przedsiębiorstwem (faktury, zamówienia itp.) ale również innych informacji w kontekście sprzedaży i obsługi takich jak :
 
  • preferencje dotyczące produktów,
  • zgłoszenia serwisowe,
  • kontakty telefoniczne
  • korespondencja e-mail
  • kalendarium spotkań
  • notatki
  • dokumenty
Pozwala to na zindywidualizowanie oferty dla klienta, podniesienie efektywności jego obsługi, zwiększenie jego zadowolenia z usług i produktów firmy.
slider-suitecrm
SuiteCRM jest rozbudowaną o dodatkowa funkcjonalność wersją Sugar CRM v.6.5 CE. Jest to otwarta alternatywa dla SugarCRM Professional Edition.
 
  • OpenSales PDF - Szablony PDF
  • OpenWorkflow - moduł Workflow
  • OpenReporter - moduł raportowania
  • Google Maps - integracja map Google w obrębie systemu CRM
  • SecuritySuite - funkcjonalność rozszerzonego zarzadzania uprawnieniami